BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Thursday, January 6

lecture pulak kan...

assalamualaikum...
ahaaa..nie nak cter pulak pasal lecture yang start first week in utm skudai...hurmm...lecture??..auuchh...dengar pon dah rase mengantuk kan...ape la nak jadi dengan aku nie...tak penah bersemangat langsung..hehhe...timetable for diz sem agak padat la..membuatkan badan2 rase sengal dan anak tekak rase loya nak g kelas..hehehe...yang penting aku dah berazam tak nak ponteng kelas ag..ahaks! aku kene set  dekat mind yang study mesti ENJOY..yeeehhaaa...!!
muke ceria pulak aku nie nak pegi class...elehhh..yeke??..hehehe
ermmm..walaupon timetable sempit giler ngn lecture2 tapi aku sempat lagi nak hangout kat jusco taman universiti..hahhaa..ngan my bez fren eva miss nadzirah a.k.a nutzee...kitorang shopping tak ingat dunia..haha..laz2 bile balek belek duit..makkk oiiii..tinggal duit kaler biru yang singgit2 tu je...hampehhh tol la nafsu shopping yang melampau2...hahahha..thanx to nutzee sbb sudi teman aku habeskan duit..hehehe...
muke lapar nie actually..haha..nie kat ayamas tunggu order..dah penat shopping ape lagi..time to eat la kan...lalalalaaaaaaa~~~
siyes balek je dari jusco tu penat sangat2..sampai melecet2 kaki aku nie sebab banyak sangat berjalan..hahaha..dah2 la tu kan jadi shopaholic...adoiyaiiiiii..pasnie time to focus on study lak..hehe..wish me luck yaa!!
sekian..wassalam

2 comments:

Rashid said...

Selamat belajar k ..

rindu le nak jadi student ni ..

fateenabila said...

hehe..tq :-)