BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Wednesday, November 3

antara kaca dgn permata?

gila kan diri aku??..bodoh x aku????
terlampau nk sesuatu yg x nyata dari sesuatu yg belum tentu kekal untuk diri aku,mata aku buta..sekilau permata pon aku x dpt beza dgn serpihan kaca yg buruk,hanya berkilat sementara...sedey sgt rase hati nie..nape la aku x fikir betol2?...nape aku x bukak mata aku luas2?.

nape aku x hargai saat sesuatu ada dgn aku?..hurmmm...tu lah salah aku..salah langkah..salah tafsir...indah klu ingat saat tu..memang sgt2 indah..jaoh beza dari sekarang...air mata pn xpenah mengalir..x dibazirkan..sebab sumenye indah belaka,yang ade cuma gelak tawa yg sgt riang..xde unsur2 kesedihan..kekecewaan..hurmmm..entah lah
kaca dgn permata pn aku x kenal..sedangkan jaoh sgt2 berbeza..sayu hati bila terkenang..penat rasa idup dlm pura2..indahnya masa lalu..indah sgt2...tiada tandingan...kalo lah boley putarkan masa...kalo lah dpt mcm 2 lagi...
oohhhh..hati..tolonglah jaohkan dari perkataan menyesal...

ya Allah..tabahkan lah hati aku...tolonglah kuatkn iman dalam diri aku...aku x mampu lagi nak tahan nak lalui sume nie..aku x larat nak taburkan senyuman palsu..aku letih buat2 hepy..aku sedih sebenarnyer...aku sedih..aku sedih!...
makin ari..kisah lama asyek buat aku teringat..kisah yg da lama aku buang..sbb aku nak bukak diari idop aku yg baru..tp kisah tu datang lagi..aku cuba buang..aku cuba sedaya upaya...tp ia berulang2 dtg kat fikiran aku...hampa...aku sedih..aku trauma...aku xnk diperbodohkan lagi...cukup cuma masa lampau..bukan lagi sekarang...cukup...cukup.....cukup...aku tak mampu lagi..tolong lah ya Allah

4 comments:

as eleyana said...

jalan2 cnie.. lalala.. xmo2.. xmo cedih2.. nnt cedih jugak.. cute blog beyla.. background music pown nice.. huhu.. letak shoutbox syg.. slmt study n good luck final!!

Suei Al zahra said...

sabar ye..mesti ada hikmahnya

najmie anwari said...

mengadulah padaNya...insyaallah dirimu akan tenang

hasrul hassan said...

bersabar itu sebahagian dari iman, dan ujian itu tanda kasih dari Maha Pencipta.

http://hasrulhassan.blogspot.com