BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Monday, September 20

kelas yg mengantok..zzzzZZZZZZ

la..pagi td da la kne g kls..bowsan..bowsan..bowsan sgt3..huhuhu..kls kul 10 pg..so bermakne...kul 9 kne bangun lah siap2 sume...malaaaaaaaaaaasssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!......
dlm kls pn otak aku cm ade kt awang2ngn je..haha...x phm SEHABUK pn per yg lecturer ajar kt depan..hehehe..siap menguap2 ag.,.kls LIS sgt2 X BESHHH...hmmmm..bukan mslah kls 2 actually...tp aku yg x mnat sgt subjek 2..hahhahaha..pape pon layannnnnnnn...........aku borak2 ag ngn yat..hany sume..hampeh btol aku nie..ape nak jd nie beyla..FINAL EXAM nak dekatttttttt!!!!!!!!!!!!...berubah la cket...hohoohoho...
naseb bek la lecturer 2 paham hati aku nie yg nak kls abeh awal..ahaks!!.. ( bajet lecturer memahami aku la sgttt..hehehehe )...kls pon abeh la kul 11.20 cm tu la..ape ag..aku ngn nad bergegas trun tangga faculty nk g makan...LAPAAARRRRR...perot da berbunyi2 dr td..hoohooo...ktorang g la mkn kt depan PSZ..kt situ sedap btol nasik lemak dye..mak oiii..bertambah lemak la aku eaa...hehe...pas perot aku kembong  kekenyangan,kitorang pun mendaki tangga fakulti balek nak masuk kls HIDROGRAPHY...mak oii..kls sejam je pon..aku rase cm SETAHUN duk kat bangku 2..huhhhh...MENGANTOK giler2..tambah lak mkn nasik lemak tadi..hehe...tersengguk2 aku dalam kelas tahan ngantok...cesss...memalukan..hehehe...nak dekat kul 1 petang kelas aku pn abeh laa..yg SYOKnye petang xde kls..FREEEEEEE!!!!!...yeeeeaaaaayyyyyyyy...hoooooraaaayyyyy...hahahhaaha...
plan petang ini???...dating ke???...hahaha...x mungkin kot...nak TIDO la...hehe..tatattataaaaaaaaaa.....ZZZZZZzzzzzzz




muke serius dalam class..focusssss!!!..haha

0 comments: