BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Thursday, December 30

fed up!

assalamualaikum...
sory la..entry nie sesi luahan perasaan lak..tension sgt..bukan sekali dua je jadi bende cmnie..tapi da banyak kali sangat sampai satu tahap aku da mula fed up!..selama nie aku sabar..tahan..redhaaaaa je dengan sume ape yang jadi,...aku mcm orang bodoh,plzzzzz laaa...ingat aku nie ape..cube pakai otak cikit...aku da lame wat bodo je sal bende nie..tapi makin lame makin ko wat aku melampau...aku tak tahan...aku tak tahan..sumpah aku tak tahan!!! ape dosa aku dah buat kan sampai layan aku mcm $%##%#%#$#%....geram betol aku..

sumpah frust betol rase hari nie...geram nak mati..ade ke patot buat aku nie mcm sampah...ingat aku nie tumggul kayu ke kan nak wat aku n layan aku mcm tu..ade ke patot..frust betol laa...siyes menyesal sangat2 rasenyer..kalo dari awal la aku tau bende nie sume akan jd..ak takde bersungguh2 mcm nie!!...terase mcm permainan lak orang leyh buat sesuka hati...damn...frust sgt..speechless!

2 comments:

sweet love said...

jgn mrh2 fateen..cool2

fateenabila said...

cool da nie..hehe..thnx ya